Zákaznícka linka: +421 940 410 410

Registračná pokladnica

Komplexné eKasa registračné pokladnice pre

každého podnikateľa, ktorý chce rásť.

platba kartou

 Od 1.4.2019 má každá prevádzka povinnosť byť napojená na online portál Finančnej správy - eKasa. Systém eKasa umožňuje podnikateľom zasielať a evidovať na tento portál všetky údaje a tržby realizované v hotovosti a platobnými kartami zo svojej pokladnice. Aj preto sa z ERP (elektronickej registračnej pokladnice) stala ORP (online registračná pokladnica). Kľúčovým momentom pre zavedenie eKasa systému je práve boj proti daňovým podvodom. 


Dodávatelia registračných pokladníc podnikateľom poskytujú nielen pokladničné systémy pre manažment prevádzky, ale aj napojenie na tento online portál.


Viac o povinnosti eKasa systému a výnimkám nájdete v našom článku.

Moderná registračná pokladnica

Každá moderná registračná pokladňa obsahuje software pre efektívny manažment prevádzky. Podnikateľovi slúži na prijímanie objednávok, manažment tovaru/služieb, efektívnu kontrolu výdajov, platieb či skladovými zásobami. 

Dodávatelia pokladníc ponúkajú v rámci svojich licencií a balíkov služieb také funkcie, aby čo najlepšie vedeli poslúžiť obchodníkovi pri každodennom chode svojej prevádzky

Aké funkcie by mala pokladňa obsahovať?

V závislosti od veľkosti vašej prevádzky sa môžu taktiež líšiť vaše potreby. Každá by však mala obsahovať nasledovné:

Napojenie na eKasa systém

Rýchle účtovanie, správu transakcií a vytvárať a tlačiť pokladničné bloky

Možnosť pridania doplnkov ako platobný terminál, tlačiareň, skener a pod.

Prehľadné reporty, štatistiky a vzdialený prístup

Skladové hospodárstvo

Integrácia externých systémov (hotelové a pod.)

Spôsoby zaobstarania pokladnice

Predaj

Jednorázový predaj zariadenia je možný u väčšiny dodávateľov. Platby za licencie a balíky služieb sú však v takomto prípade vyššie a aktualizácie či poruchy systému sú však v rukách obchodníka.

Prenájom

Obľúbený a zároveň odporúčaný spôsob zaobstaranie eKasa pokladnice. Prenájom zahŕňa nielen licenciu za samotný pokladničný program, ale aj podporu, servis a aktualizácie. Zároveň sú vďaka nemu menšie prvotné náklady. 

Predaj

Jednorázový predaj zariadenia je možný u väčšiny dodávateľov. Platby za licencie a balíky služieb sú však v takomto prípade vyššie a aktualizácie či poruchy systému sú však v rukách obchodníka.

Prenájom

Obľúbený a zároveň odporúčaný spôsob zaobstaranie eKasa pokladnice. Prenájom zahŕňa nielen licenciu za samotný pokladničný program, ale aj podporu, servis a aktualizácie. Zároveň sú vďaka nemu menšie prvotné náklady. 

6 dôvodov, prečo sa rozhodnúť pre riešenia od Papaya POS.

Pre všetky typy prevádzok

Licencie a zariadenia od Papaya POS sú prispôsobené potrebám malých, ale aj veľkých prevádzok. 

Jednoduché používanie

Jednoduché užívateľské rozhranie zabezpečí rýchly nábeh na náš systém. 

Výhodné ceny 

Cenové ponuky sú ušité našimi obchodnými zástupcami na mieru, podľa vašich potrieb.

Skladový systém

Skladové hospodárstvo slúži pre efektívnu evidenciu vášho tovaru. Vidíte, čo sa predáva najviac

Reporty a vzdialený prístup

K manažmentu prevádzky, reportom a štatistikám sa dostanete vďaka vzdialenému prístupu odkiaľkoľvek

Platobný terminál ZDARMA

K eKasa pokladni vám dodáme aj platobný terminál ZDARMA, platíte iba za transakčné poplatky

TIP: Neviete sa rozhodnúť, ktoré riešenie je pre vás vhodné?

Máme pre vás jedinečný nástroj - konfigurátor pokladničného riešenia. Vďaka pár odpovediam za pár minút zistíte, ktoré riešenie a licencia je pre vás ta pravá a hodí sa pre vaše podnikanie. 

Nechajte nám kontakt

pre nezáväznú ponuku

V prípade záujmu o  Papaya POS nám zanechajte na Vás kontakt. Ozveme sa vám do 24 hodín (počas pracovných dní). 

Odoslaním formulára súhlasíte so spracovaním osobných údajov.