Registračná pokladnica
Komplexné eKasa registračné pokladne pre
každého podnikateľa, ktorý chce rásť.
Od 1.4.2019 má každá prevádzka povinnosť byť napojená na online portál Finančnej správy - eKasa. Systém eKasa umožňuje podnikateľom zasielať a evidovať na tento portál všetky údaje a tržby realizované v hotovosti a platobnými kartami zo svojej pokladnice. Aj preto sa z ERP (elektronickej registračnej pokladnice) stala ORP (online registračná pokladnica). Kľúčovým momentom pre zavedenie eKasa systému je práve boj proti daňovým podvodom.
Dodávatelia registračných pokladníc podnikateľom poskytujú nielen pokladničné systémy pre manažment prevádzky, ale aj napojenie na tento online portál.
Viac o povinnosti eKasa systému a výnimkám nájdete v našom článku.
Moderná registračná pokladnica
Každá moderná registračná pokladňa obsahuje software pre efektívny manažment prevádzky. Podnikateľovi slúži na prijímanie objednávok, manažment tovaru/služieb, efektívnu kontrolu výdajov, platieb či skladovými zásobami.
Dodávatelia pokladníc ponúkajú v rámci svojich licencií a balíkov služieb také funkcie, aby čo najlepšie vedeli poslúžiť obchodníkovi pri každodennom chode svojej prevádzky.
Aké funkcie by mala pokladňa obsahovať?
V závislosti od veľkosti vašej prevádzky sa môžu taktiež líšiť vaše potreby. Každá by však mala obsahovať nasledovné:
Napojenie na eKasa systém
Rýchle účtovanie, správu transakcií a vytvárať a tlačiť pokladničné bloky
Možnosť pridania doplnkov ako platobný terminál, tlačiareň, skener a pod.
Prehľadné reporty, štatistiky a vzdialený prístup
Skladové hospodárstvo
Integrácia externých systémov (hotelové a pod.)
Spôsoby zaobstarania pokladne
Predaj
Jednorázový predaj zariadenia je možný u väčšiny dodávateľov. Platby za licencie a balíky služieb sú však v takomto prípade vyššie a aktualizácie či poruchy systému sú však v rukách obchodníka.
Prenájom
Obľúbený a zároveň odporúčaný spôsob zaobstaranie eKasa pokladnice. Prenájom zahŕňa nielen licenciu za samotný pokladničný program, ale aj podporu, servis a aktualizácie. Zároveň sú vďaka nemu menšie prvotné náklady.
Predaj
Jednorázový predaj zariadenia je možný u väčšiny dodávateľov. Platby za licencie a balíky služieb sú však v takomto prípade vyššie a aktualizácie či poruchy systému sú však v rukách obchodníka.
Prenájom
Obľúbený a zároveň odporúčaný spôsob zaobstaranie eKasa pokladnice. Prenájom zahŕňa nielen licenciu za samotný pokladničný program, ale aj podporu, servis a aktualizácie. Zároveň sú vďaka nemu menšie prvotné náklady.
6 dôvodov, prečo sa rozhodnúť pre riešenia od Papaya POS - skvelé ceny, kvalitné zariadenia.
Pre všetky typy prevádzok
Licencie a zariadenia od Papaya POS sú prispôsobené potrebám malých, ale aj veľkých prevádzok.
Jednoduché používanie
Jednoduché užívateľské rozhranie zabezpečí rýchly nábeh na náš systém.
Skladový systém
Skladové hospodárstvo slúži pre efektívnu evidenciu vášho tovaru. Vidíte, čo sa predáva najviac
Reporty a vzdialený prístup
K manažmentu prevádzky, reportom a štatistikám sa dostanete vďaka vzdialenému prístupu odkiaľkoľvek
TIP: Neviete sa rozhodnúť, ktoré riešenie je pre vás vhodné?
Máme pre vás jedinečný nástroj - konfigurátor pokladničného riešenia. Vďaka pár odpovediam za pár minút zistíte, ktoré riešenie a licencia je pre vás ta pravá a hodí sa pre vaše podnikanie.
Nechajte nám kontakt
pre nezáväznú ponuku
V prípade záujmu o Papaya POS nám zanechajte na Vás kontakt. Ozveme sa vám do 24 hodín (počas pracovných dní).
Odoslaním formulára súhlasíte so spracovaním osobných údajov.