Zákaznícka linka: +421 940 410 410

Funkcie Papaya POS

Objavte výhody a funkcie pokladničných riešení a platobných terminálov od Papaya POS. 

PREDAJ

Tlačiarne a externé zariadenia

Pre výdaj účtu je potrebná fiškálna tlačiareň. Medzi ďalšie dostupné externé zariadenia a doplnky, ktoré vám dokážu zjednodušiť a zefektívniť vašu prácu patrí skener, váha, pokladničná zásuvka či mobilný čašník alebo platobný terminál. 

Bonovanie

Pridaním položky na účet okamžite odosielate objednávku do kuchyne či na bar, kde sa vytlačí v podobe bonu. Čašník potom už len roznesie pripravené jedlá a nápoje medzi hostí.

Prehľadná ponuka

Vytvorte si prehľadné menu s farebne rozlíšenými kategóriami i položkami v rámci svojej eKasa pokladne. Pre ľahší štart môžete využiť import z excelu. Konečnú podobu doladíte ľahko a intuitívne priamo na tablete.

Mobilný čašník

S mobilným čašníkom si jednoducho zrýchlite obsluhu a zvýšite tak spokojnosť vašich hostí. Mobilný čašník môže fungovať ako aplikácia na Smart telefón alebo tablet alebo na zariadení Nexgo s integrovaným platobným terminálom.

Voľba režimu predaja

Ak vlastníte bar či stánok s rýchlym občerstvením, zákazníkov efektívne obslúžite cez "pultový predaj". Kaviarne a reštaurácie zasa využíjú "otvorené účty" priradené k jednotlivým stolom.

PRÁCA S ÚČTOM

Zľavy a prirážky

Zľavy či prirážky môžete uplatniť na celý účet alebo na jednotlivé položky – výšku zľavy / prirážky zadávate v percentách, finančná hodnota sa vypočíta automaticky.

Pomenovanie účtov

Každý účet je možné pomenovať, aby bol ľahšie dohľadateľný. Otvoreným účtom je v názve automaticky priradené číslo stolu, ku ktorému patria, názov je však možné kedykoľvek zmeniť.

Rozúčtovanie

Prajú si Vaši hostia platiť oddelene? Žiaden problém, vybrané položky proste presuniete na nový samostatný účet. Rovnako ľahké je účty zlúčiť.

Vyhľadávanie

Novú položku pridáte na účet jedným kliknutím. Položky vyberiete z príslušnej sekcie Vášho menu, vyhľadať sa však dajú rýchlo a ľahko aj podľa názvu či PLU kódov.

PLATBA

Platba do spotreby

Pre prehľadnosť je možné evidovať spotrebu vlastných zamestnancov ako nákladovú položku zvlášť – pri uzavretí účtu stačí zvoliť spôsob platby “Spotreba”.

Kombinovaná platba

Vaši hostia môžu druhy platby i kombinovať – časť účtu môže byť uhradená napr. gastrolístkami, zvyšok v hotovosti. Zostatok pre doplatenie sa počíta automaticky.

Odklad platby

Chcete štamgastom umožniť odloženie platby na neskôr? Ich účty môžete “zaparkovať” a úhradu realizovať i o niekoľko dní tak, ako sa so zákazníkom dohodnete.

Spôsob úhrady

Vyjdite hosťom v ústrety a prijímajte platby v hotovosti, platobnou kartou či gastrolístkami – pri úhrade stačí označiť, aký spôsob si Váš zákazník vybral.

RIADENIE PREVÁDZKY

Kontrola uzávierky

Po uzavretí smeny ihneď uvidíte, aký ste dosiahli obrat a akým spôsobom boli tržby uhradené. Ľahko si tak skontrolujete objem tržieb v hotovosti oproti skutočnému fyzickému stavu.

Vzdialená správa

Váš podnik máte neustále pod dohľadom – stačí Vám webový prehliadač a prístup k internetu. Kontrolujte predaj “live”, upravujte menu alebo sledujte výkazy tržieb z pohodlia Vášho domova!

Zamestnanecké účty

Pre každého zamestnanca viete vytvoriť zamestnanecký účet – získate tak nielen prehľad o ich aktivitách a výkonnosti, ale i možnosť nastaviť ich užívateľské práva (napr. povolenie poskytovať zľavy).

REPORTING

Denný výkaz emailom

Podrobný prehľad o predaji a počte obslúžených hostí za predošlý deň môžete automaticky dostávať i emailom. O výsledkoch svojho podniku tak budete informovaní za každých okolností.

Denný prehľad tržieb

Základný prehľad o tržbách za každú uzavretú smenu nájdete priamo v aplikácii Papaya POS na svojom tablete či smartfóne – stačí ukončenie každej smeny potvrdiť jediným kliknutím.

Podrobné výkazy

Vytvorte si svoje vlastné prehľady online – pozrite sa na vývoj Vašich tržieb v čase, zistite, ktoré položky sú najpredávanejšie, alebo skontrolujte, ako úspešní sú Vaši čašníci.

Reporting emailom

Každé ráno dostanete na vami zadanú emailovú adresu podrobný report so základnými dennými či mesačnými štatistikami predaja a tržieb, informáciami o stave skladu a personálu.

Inventúry

Inventúru pre vyrovnanie skladu na základe skutočného stavu môžete vykonať kedykoľvek – pre všetky položky na sklade, alebo iba pre vybranú kategóriu (napr. alkohol).

Skladová evidencia

Majte vždy prehľad o aktuálnom stave skladových zásob. Naskladnenie tovaru, pre ktorý už máte v sklade vytvorené položky, je otázkou chvíľky, nové položky ľahko doplníte.

Receptúry

Nastavte si pre ponúkané pokrmy či miešané nápoje receptúry a skladové množstvá sa Vám budú odpočítavať automaticky ihneď pri predaji.

Mobilný skladník

S Mobilným skladníkom naskladňujete rýchlo a efektívne načítaním QR alebo EAN kódu.

Jedným klikom tiež okamžite zistite stav konkrétneho produktu na sklade.

DOSTUPNOSŤ A STABILITA

Server v prevádzke

Pre prevádzky s viacerými zariadeniami poskytujeme serverové riešenie, ktoré zabezpečuje offline stabilitu a dostupnosť. Tiež Vám dáva istotu, že dáta sú uložené priamo u Vás.

Práca online aj offline

S Papaya POS môžete predávať bez ohľadu na to, či ste práve pripojení na internet. Nemusíte sa tak báť neočakávaných výpadkov či straty dát.

Dáta v bezpečí

V Papaya POS sa staráme o bezpečnosť dát našich klientov. Preto sú všetky dáta počas prenosu cez sieť kryptované SSL šifrou a takisto sú kryptované na cloduvom úložisku.

ZÁKAZNÍCKA PODPORA

Vzdialená podpora

Zákaznícka podpora pre bežné problémy je pre vás k dispozícii každý pracovný deň od 8:00 do 17:00. 

Kritické problémy môžete riešiť s našou podporou taktiež mimo týchto hodín v časových oknách cez pracovný týždeň o 20:00 a cez víkendy o 10:00, 14:00 a 18:00. 


Kontaktovať nás môžete na telefónnom čísle 0940 410 410 ale rýchlou správou na našom webe alebo sociálnych sieťach.


Zákaznícka podpora v prípade problémov s transakciami na platobných terminálov je dostupná 24/7. 

Online manuál

Všetky potrebné funkcie a prácu s pokladňou od Papaya POS nájdete podrobne vysvetlenú v Manuáli Papaya POS. 


Manuál nájdete na našom webe www.manual.papayapos.sk 


Jednoduché vyhľadávanie a návody krok za krokom vás prevedú nielen základnými funkciami a každodennými úkonmi na pokladni, ale aj pokročilými nastaveniami v rámci Web adminu - nastavenie vášho menu, produktov, cien, DPH, skladových položiek či receptúr.

Video manuály

Video manuály vás prevedú základnými funkciami, základným nastavením pokladne Papaya POS a každodennými úkonmi krok za krokom. 


Všetky video manály nájdete na našom webe - VIDEO Manuály.


V rámci video manuálov nájdete základný návod pre nastavenie vašej pokladne, reportov, funkcie predaja či uzávierky a nastavenia mapy stolov.

Platobné terminály od Papaya POS

POS terminál si vyberiete na základe vašich individuálbych potrieb - či už máte záujem o mobilné Android či stacionárne riešenie.

SIM karta - so SIM kartou je váš platobný terminál stabilne pripojený k internetu a tak prijímate platby kartou kdekoľvek a kedykoľvek. 

Nižšie poplatky - MIF ++ vedie k nižším poplatkom najmä pre biznisy s vyššími transakciami alebo špecifickým typom kariet.

eKasa s POS terminálom v 1 zariadení - Výhodou Papaya POS riešení je kombinácia eKasa pokladne s integrovaným platobným terminálom. Nepotrebujete teda navyše zariadenia - terminíly či tlačiarne. 

platobny terminal

Výhody schémy

MIF ++

Schéma MIF ++ ponúka viacero výhod. Zistite, prečo je lepšou voľnou ako tzv. Blend schéma. 

Transparentnosť - na základe tejto schémy viete presne, koľko budete za každú transakciu platiť.

Nižšie poplatky - MIF ++ vedie k nižším poplatkom najmä pre biznisy s vyššími transakciami alebo špecifickým typom kariet.

Regulácie - Schému MIF ++ reguluje Európska únia, ktorá zabezpečuje férové poplatky a ich konkurencieschopnosť. Redukujú taktiež riziká skrytých poplatkov.

platobny terminal

Nechajte nám kontakt

a získajte nezáväznú ponuku

V prípade záujmu o  Papaya POS nám zanechajte na Vás kontakt. Ozveme sa vám do 24 hodín (počas pracovných dní). 

Contact Form Demo