Zákaznícka linka: +421 940 410 410

Chcete vedieť viac? Prečítajte si, čo sa nás najčastejšie pýtajú zákazníci.


Musím platiť nejaké servisné poplatky?

Podporu prostredníctvom emailu či telefonicky Vám radi poskytneme v rámci poplatku za naše služby. Ak si budete priať „zásah“ priamo na mieste, naplánujeme ho za poplatok pokrývajúci náklady na výjazd.


Čo ak potrebujem poradiť?

Manuál Papaya POS obsahuje podrobné návody a vysvetlenia a je pravdepodobné, že tam nájdete odpoveď na väčšinu Vašich otázok. Ak by ste si však predsa len nevedeli poradiť, môžete nás kedykoľvek kontaktovať emailom alebo telefonicky na čísle 0940 410 410 a my urobíme všetko pre to, aby sme prípadný problém vyriešili.


Ako na Papayu prejdem zo svojho starého systému?

Ak máte menu a skladové položky k dispozícii vo forme tabuľky (napr. Microsoft Excel), pomôžeme Vám s ich importom do Papaye, aby pre Vás bol prechod čo najjednoduchší. Stačí nás kontaktovať.


Ako Papayu spojazdním?

„Inštalácia“ a počiatočné nastavenie Papaya POS sú vo väčšine prípadov jednoduché a zvládnete ich i sami – dostanete od nás všetky potrebné informácie i prípadnú telefonickú či osobnú podporu, aby všetko prebehlo hladko a rýchlo.

V prípade licencie PRO to bude do veľkej miery závisieť na Vašich konkrétnych požiadavkách. Tie spoločne zmapujeme hneď na začiatku a následne zvolíme najvhodnejší postup, ako Papayu „spojazdniť“ k Vašej plnej spokojnosti.

Čo znamená ,,webová správa" alebo ,,webadmin"?

Webová správa prevádzky znamená, že sa k nej môžete pripojiť odkiaľkoľvek, kde disponujete pripojením na internet. Stačí Vám akýkoľvek počítač či telefón alebo tablet. Do Vašej prevádzky sa prihlásite cez webový prehliadač pomocou mena a hesla, ktoré si zvolíte, a okamžite budete mať prístup k:


- Aktuálnemu dianiu v prevádzke (prehľad všetkých účtov, vrátane aktuálne otvorených)

- Nastaveniam prevádzky (tvorba / zmena menu; užívateľské práva pre zamestnancov, atd.)

- Skladovému hospodárstvu (prehľad stavu zásob, tvorba receptúr, naskladnenie, inventúry)

- Prehľadným reportom (podrobné prehľady tržieb – za vybrané časové obdobie, podľa typu platby, pre jednotlivé položky alebo po jednotlivých zamestnancoch)


Ktorý prográm Papaya POS si mám vybrať?

Licencia Mini obsahuje všetko, čo potrebujete pre obsluhu zákazníka a prácu s účtami priamo v aplikácii na tablete či smartfóne. Je úplne dostačujúci pre malé prevádzky, ktoré nevyžadujú evidenciu skladov, kontrolu zamestnancov či podrobné výkazy o predaji – napríklad stánky s občerstvením alebo malé kaviarne.

Licencia Pro okrem pokladne na tablete zahŕňa prístup do webovej správy Vašej prevádzky cez internetový prehliadač. Webová správa Vám umožní nastavenie prevádzky (menu, receptúry, bonovanie, vzhľad účtenky), správu skladov (naskladňovanie, prehľad aktuálneho stavu skladových zásob, inventúry) či prehľad tržieb (za stanovené časové obdobie, po jednotlivých zamestnancoch alebo po položkách). ProONE tak plne nahrádza klasické pokladničné systémy a hodí sa pre menšie či stredne veľké podniky, ktorým postačí pokladňa na jednom displeji (tablete).

Program Mobilný čašník obsahuje všetko, čo program ProOne, je ho ale možné používať na viacerých pokladniach súčasne. Využijete ho, ak Vaša prevádzka potrebuje viacero statických pokladničných displejov, alebo ak chcete vybaviť obsluhu tzv. „Mobilnými čašníkmi“ – tj., smartfón či malý tablet s Papayou dáte k dispozícii každému čašníkovi, aby mohol zadávať objednávky priamo od stola Vašich zákazníkov.

Môžem využívať súčasť starého pokladničného systému?

Pôvodnú tlačiareň – či už fiskálnu alebo bonovaciu – si môžete ponechať iba v prípade, že sa nachádza na zozname podporovaných zariadení, v opačnom prípade so systémom Papaya POS nebude spolupracovať. Čo sa týka zariadenia pokladne, podporujeme len zariadenia, ktoré dodávame - vtedy vieme garantovať úplnú funkčnom pokladničného systému.

Potrebujem na prevádzke internetové pripojenie?

Využívanie platobného terminálu a prijímanie platieb kartou, mobilom alebo hodinkami si vyžaduje stabilné internetové pripojenie. V prípade eKasa pokladne sú v prípade výpadku všetky údaje a transakcie ukladané do tzv. Chráneného dátového úložíska a tieto údaje sa zasielajú na Finančnú správu hneď, ako je pokladňa opätovne pripojená.

platobny terminal

Nechajte nám kontakt

pre nezáväznú ponuku

V prípade záujmu o  Papaya POS nám zanechajte na Vás kontakt. Ozveme sa vám do 24 hodín (počas pracovných dní). 

Contact Form Demo