Zákaznícka linka: +421 940 410 410

Časté otázky

Musím platiť nejaké servisné poplatky?

Podporu prostredníctvom emailu či telefonicky Vám radi poskytneme v rámci poplatku za naše služby. Ak si budete priať „zásah“ priamo na mieste, naplánujeme ho za poplatok pokrývajúci náklady na výjazd.

Čo ak potrebujem poradiť?

Naša Dokumentácia obsahuje podrobné návody a vysvetlenia a je pravdepodobné, že tam nájdete odpoveď na väčšinu Vašich otázok. Ak by ste si však predsa len nevedeli poradiť, môžete nás kedykoľvek kontaktovať emailom alebo telefonicky na čísle 0905 904 533 a my urobíme všetko pre to, aby sme prípadný problém vyriešili.

Ako na Papayu prejdem zo svojho starého systému?

Ak máte menu a skladové položky k dispozícii vo forme tabuľky (napr. Microsoft Excel), pomôžeme Vám s ich importom do Papaye, aby pre Vás bol prechod čo najjednoduchší. Stačí nás kontaktovať.

Ako Papayu „spojazdním“?

„Inštalácia“ a počiatočné nastavenie Papaya POS sú vo väčšine prípadov jednoduché a zvládnete ich i sami – dostanete od nás všetky potrebné informácie i prípadnú telefonickú či osobnú podporu, aby všetko prebehlo hladko a rýchlo.

V prípade programu ProPlus to bude do veľkej miery závisieť na Vašich konkrétnych požiadavkách. Tie spoločne zmapujeme hneď na začiatku a následne zvolíme najvhodnejší postup, ako Papayu „spojazdniť“ k Vašej plnej spokojnosti.

Čo znamená „webová správa“?

Webová správa prevádzky znamená, že sa k nej môžete pripojiť odkiaľkoľvek, kde disponujete pripojením na internet. Stačí Vám akýkoľvek počítač či telefón alebo tablet. Do Vašej prevádzky sa prihlásite cez webový prehliadač pomocou mena a hesla, ktoré si zvolíte, a okamžite budete mať prístup k:

  • Aktuálnemu dianiu v prevádzke (prehľad všetkých účtov, vrátane aktuálne otvorených)
  • Nastaveniam prevádzky (tvorba / zmena menu; užívateľské práva pre zamestnancov, atd.)
  • Skladovému hospodárstvu (prehľad stavu zásob, tvorba receptúr, naskladnenie, inventúry)
  • Prehľadným reportom (podrobné prehľady tržieb – za vybrané časové obdobie, podľa typu platby, pre jednotlivé položky alebo po jednotlivých zamestnancoch)

Potrebujem v prevádzke internetové pripojenie?

Vo verzii Mini si Papaya internet nevyžaduje. Pokladňa vo verzii ProOne i ProPlus internet potrebuje, či už vo forme sieťového pripojenia alebo dátových služieb niektorého z operátorov. Bude Vám však fungovať i v prípade výpadku internetu – všetky dáta sa zosynchronizujú v momente opätovného „naskočenia“, takže nemusíte mať obavy .

V nevyhnutnom prípade je možné Papayu POS využívať i bez internetu i vo verziách ProOne a ProPlus. V prípade záujmu o túto možnosť nás kontaktujte.

Môžem si ponechať starú tlačiareň?

Pôvodnú tlačiareň – či už fiskálnu alebo bonovaciu – si môžete ponechať iba v prípade, že sa nachádza na zozname podporovaných zariadení, v opačnom prípade so systémom Papaya POS nebude spolupracovať.

Akú tlačiareň potrebujem?

Pre tlač účtovných dokladov potrebuje každá prevádzka tzv. fiskálnu tlačiareň: tj. tlačiareň opatrenú fiskálnym modulom, ktorý slúži na evidovanie jednotlivých účtov pre potreby finančnej kontroly a archivuje údaje o denných tržbách. Vybavenie prevádzky fiskálnou tlačiarňou je zo zákona povinné.

Väčšie prevádzky obvykle potrebujú i tzv. bonovaciu tlačiareň na tlač objednávok (bonov) na prípravu pokrmov v kuchyni alebo nápojov na bare.

Počet potrebných tlačiarní sa odvíja od veľkosti prevádzky – neváhajte sa na nás obrátiť, v prípade potreby konzultácie Vám radi poradíme. Prehľad fiskálnych a bonovacích tlačiarní, ktoré Papaya POS podporuje, nájdete tu, môžete si ich vybrať i priamo u nás spolu s vhodným programom Papaya POS.

Môžem použiť vlastný tablet / smartfón?

Ak už máte k dispozícii vlastné mobilné zariadenie (tablet / smartfón), môžete ho využiť za predpokladu, že funguje na operačnom systéme Android vo verzii 4.0 alebo vyššie.

Ktorý program Papaya POS si mám vybrať?

Program Mini obsahuje všetko, čo potrebujete pre obsluhu zákazníka a prácu s účtami priamo v aplikácii na tablete či smartfóne. Je úplne dostačujúci pre malé prevádzky, ktoré nevyžadujú evidenciu skladov, kontrolu zamestnancov či podrobné výkazy o predaji – napríklad stánky s občerstvením alebo malé kaviarne.

Program ProOne okrem pokladne na tablete zahŕňa prístup do webovej správy Vašej prevádzky cez internetový prehliadač. Webová správa Vám umožní nastavenie prevádzky (menu, receptúry, bonovanie, vzhľad účtenky), správu skladov (naskladňovanie, prehľad aktuálneho stavu skladových zásob, inventúry) či prehľad tržieb (za stanovené časové obdobie, po jednotlivých zamestnancoch alebo po položkách). ProONE tak plne nahrádza klasické pokladničné systémy a hodí sa pre menšie či stredne veľké podniky, ktorým postačí pokladňa na jednom displeji (tablete).

Program ProPlus obsahuje všetko, čo program ProOne, je ho ale možné používať na viacerých pokladniach súčasne. Využijete ho, ak Vaša prevádzka potrebuje viacero statických pokladničných displejov, alebo ak chcete vybaviť obsluhu tzv. „Mobilnými čašníkmi“ – tj., smartfón či malý tablet s Papayou dáte k dispozícii každému čašníkovi, aby mohol zadávať objednávky priamo od stola Vašich zákazníkov.

Vyskúšajte Papayu vo verzii Pro na 30 dní zadarmo

Mám záujem