Zákaznícka linka: +421 940 410 410

Publikované 24. mája 2024

Každý obchodník potrebuje v súčasnosti funkčný efektívny pokladničný systém pre bezproblémový chod svojej prevádzky a manažment podnikania. Hoci sa zdá, že jeho kúpa je z dlhodobého hľadiska finančne efektívnejšia, prenájom eKasa riešenia a pokladnice prináša zaujímavé výhody, vďaka ktorým je pre väčšinu naozaj tou lepšou voľbou. Pozrime sa na tie základné výhody, ktoré vám prenájom môže priniesť.

Nízke počiatočné náklady

Kúpa celého pokladničného riešenia, teda samotného hardwaru a zároveň softwaru s iným príslušenstvom môže byť finančne náročné najmä pre začínajúce malé a stredne veľké podniky. Vďaka úspore týchto nákladov viete financie alokovať na iné kritické oblasti vášho podnikania.

Mesačné výdaje

S prenájmom presne viete, koľko budete platiť za mesačnú licenciu a prenájom zariadení. Viete si ich naplánovať a žiadne iné výdaje vás následne neprekvapia (napr. v prípade opravy či výmeny zariadenia a pod.)

Pravidelné aktualizácie

Updaty a aktualizácie systému máte vďaka prenájmu v cene licencie. Nezaskočia vás tak nové povinnosti z Finančnej správy ohľadom eKasa systému, k dispozícii máte tie najnovšie systémové zmeny a nové funkcie, ktoré vám dodávateľ v rámci vašej licencie priniesol. Dodávateľ vám zvyčajne poskytuje aj najnovšie technológie, a tak sa nemusíte obávať škálovania vášho biznisu.

Dostupná technická podpora

Pomoc a podpora zo strany dodávateľa je jedným z najdôležitejších faktorov pri rozhodovaní o prenájme či kúpe pokladničného riešenia. Nemusíte sa obávať o vysoké náklady za riešenie technických problémov – aj v Papaya POS je naša technická podpora k dispozícii každý pracovný deň od 8:00 do 18:00 a v urgentných prípadoch aj cez víkendy vo vopred dohodnutých časových oknách. Technická podpora taktiež minimalizuje risk spadnutého systému na dlhšie obdobie a vie vám zabezpečiť pohodlné riešenie problémov.

Flexibilita

Dodávatelia v rámci zmlúv o prenájme poskytujú vyššiu flexibilitu a vo väčšine prípadov aj možnosť krátkodobých záväzkov. Nehodí sa však len obchodníkom pre sezónny či krátkodobý predaj (napr. prenájom zariadení na jarmok alebo festival). Aj pre kamenné prevádzky prináša výhody a vie pomôcť – začnete napríklad s lacnejšou alternatívou zariadení a licencie a po čase v prípade potreby prejdete na verziu s lepšími funkciami, ktoré vám môžu pomôcť zlepšovať a zefektívniť každodenné procesy vo vašej prevádzke.

Prenájom eKasa a pokladničných riešení a platobných termináloch je vo väčšie prípade lepšou voľbou – najmä ak sa chcete vyhnúť vysokým počiatočným nákladom, iným nákladom na opravu a výmenu zariadení či zabezpečiť si pravidelné aktualizácie vášho systému. V prípade akéhokoľvek problému je tu pre vás k dispozícii technická podpora, na ktorú sa môžete spoľahnúť. Sústrediť sa tak môžete iba na to najdôležitejšie – na vaše podnikanie a zákazníkov.